Ihme Tule aamuun hymyilevään, tule tuoksuun syreenein! Ens kukkasista kevään ens seppelen ma tein. Kevätlintujen laulussa helää kaikk’ elämän ihanuus. On sille, ken varjossa elää, joka suvi ihme uus. Kuin nuotiossa hiilet on nousu aamunkoin. Valaa kirkontornin tiilet se hehkuvin purppuroin. Suvi kukkien loiston lupaa ja kypsät hedelmät. Taas rakennan toivon tupaa, unet vanhat heräävät. […][Lue lisää »]
Meillä oli mukava päivä ja sää suosi kulkijoita. Tällä kertaa mentiin osa matkasta vähän eri reittiä, mikä olikin mukavaa vaihtelua. Matkaan kului noin kolme tuntia, pari taukoa mukaan lukien. Sen jälkeen saatiin evästä Metsälehdon saunalla, kun huoltojoukot olivat laittaneet kaiken valmiiksi ja sauna oli lämpimänä. Viileä vesi oli mukava piristysruiske lihaksille. Tyytyväisinä kaikki lähtivät kohti […][Lue lisää »]